search delete menu next-1 user

Tarifeler

Şehir Listesi

Bulunduğunuz şehir için oluşturulan paketleri görmek için şehirinizi seçiniz.

VipEko-10/5 Mbps'e Kadar
225
.
TELEFONSUZ
TAAHHÜTSÜZ
ADİL
KULLANIM
KOTASIZ
Hemen Satın Al
VipPro-12/8 Mbps'e Kadar
245
.
TELEFONSUZ
TAAHHÜTSÜZ
ADİL
KULLANIM
KOTASIZ
Hemen Satın Al
VipUltra-16/10 Mbps'e Kadar
275
.
TELEFONSUZ
TAAHHÜTSÜZ
ADİL
KULLANIM
KOTASIZ
Hemen Satın Al

Vipnet İnternet'e abone olmak için 0850 304 62 64 nolu Vipnet Müşteri Hizmetlerini arayarak ve işyerlerimize başvuru yaparak abone olabilirsiniz.

Adsl, vdsl yada fiber altyapıya sahip olan ve olmayan noktalarda Vipnet internet hizmeti için sabit telefona ihtiyaç yoktur.

Vipnet Telekomun kapsama alanında bulunan il ve ilçelerde iseniz, bulunduğunuz binada altyapı olmadan'da Vipnet Telekomun internet hizmetinden faydalanabilirsiniz. Bundan emin olabilmeniz için acenteler bölümünden Vipnet'in hizmet vermekte olduğu lokasyonları görebilirsiniz.

İnternet bağlantınızda sorun varsa lütfen şu kontrolleri yapınız: Modem ışıklarınızı kontrol ediniz. Power, Wifi ve Wan ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir. Eğer hiç bir ışık yanmıyorsa, cihazın elektriğe bağlı olup olmadığını ve açık olduğunu kontrol ediniz. Power ışığı yanıyor fakat Wan ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz. Wan ışığı sabit yanıyor fakat İnternet bağlanmıyorsa cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakika bekleyiniz. Wan ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisayarınızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz. Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz. Eğer bağlantı probleminiz devam ediyorsa size SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifrenizin, modeminizin arayüzüne doğru girildiğinden emin olunuz. Modeminizin kullanım kılavuzu bu konuda size yardımcı olacaktır. Bu adımları yaptığınız halde sorun devam ediyorsa, konu ile ilgili Vipnet Müşteri Hizmetlerinden (0850 304 62 64) destek alabilirsiniz.

Hız değişikliği yapmak için 0850 304 62 64  no’lu Vipnet Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz. Ayrıca yetkili işyerlerimize gelerek değişiklik talebinizi iletebilirsiniz.

Vipnet Telekom İnternet Servis Sağlayısı (İSS) Şirketidir. Bigi Teknolojileri ve İletişim Kurumundan Lisanslıdır, Erişim Sağlayıcıları Birliğine Üyedir  ve TÜRK TELEKOM firması ile AL-SAT, Alt Yapı İşletmeciliği ve Yalın internet Sözleşmesi vardır. Bu Belgelerimize ulaşabilmek için https://www.vipnetbilisim.com.tr/belgelerimiz 

sayfamıza göz atın.

Bu sorun kullanmakta olduğunuz modemden,binanin beton,ytong,boya,sıva tipine göre bile değişkenlik göstermektedir. Modeminiz için en uygun yer evinizin tam ortası olan yerdir. Ortalama 1 modem eğer evin ortasına koyuldu ise max 100m2 ye kadar düzgün dağıtım yapabilir. Bu şartlar eve göre değişkenlik gösterebilir. 100 m2 üstündeki evler için 2.modem öneriyoruz. 2. modeme kablo çekmeden 1. modemden kablosuz tekrar dağıtım yaptırabiliyoruz. Böylelikle tüm alanda stabil bir bağlantıya kavuşmuş oluyorsunuz.

Bu sorun genelde modeminizin sıfırlanmasından kaynaklanabiliyor. Bizim antenimiz ile sizin modeminizin aynı ağda dhpc anonsu yapması neden olmaktadır. Modeminizin Dhcp serverini kapatırsanız düzelecektir. Nasıl yapacağınızı bilmiyorsanuz lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Modemde internetiz yok ise Wan ışığı yanıyormu kontrol ediniz.Wan yanıyor ise bize ulaşınız. Wan yanmıyor ise kablonun Wan portunda olduğunu kontrol ediniz. Kablonuz Wan da doğru portta ise binanızın ortak kullanım elektriğini kontrol ediniz. Sizde elektrik olabilir fakat merkezi sistemlerde sistem elektriği binanızın ortak kullanım elektriğinden alınmaktadır..

Biz Sizi Arayalım